Založ si blog

Archív: marec, 2018

20 Dobrodružstvá Slovenky vo Veľkej Británii.

Kapitola 20. Všetko čo mám….mám oblečené alebo “Studený odchov” po anglicky”… Dnes ráno som odtiahla závesy na okne a fíííííha: Martin prišiel na bielom koni! Síce kompletne “od veci”, v nezvyčajnom čase, ALE je tu! Vyvolalo to vo mne spomienky na situáciu asi spred 10 rokov, keď tu tiež takto pripadlo snehu – nečakane… Agentúra ma posielala na dva […]

Pokračovanie článku

19 Dobrodružstvá Slovenky vo Veľkej Británii.

Kapitola 19. Odpálená spojka Staré Volvo nevydržalo moju jazdu a zastalo. Rovno v polovici kopca! Doreen postrehla moju frustráciu a hovorí, že ona keď jazdí do tohto kopca, tak vždy dá autu rozbeh a výjde na kopec bez problémov, nikdy nemusela zastať v polovici kopca. Sorry, ospravedlnila som sa: Toto je nová situácia pre mňa, nepoznám auto, sedím na opačnej strane v aute, […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

opatrovatelka

Som opatrovateľka, kto je viac?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 59447x
Priemerná čítanosť článkov: 2477x

Autor blogu

Kategórie