Založ si blog

Intermezzo alebo Návrat domov po rokoch

Kapitola YX.

 

25.5. 2018 bude trinásť rokov keď som začala svoje veľké dobrodružstvo tu vo Veľkej Británii. Vraciam sa domov. Bol čas prísť a prišiel čas odísť…

Mám stále veľa čo písať v súvislosti s mojou opatrovateľskou prácou tu vo Veľkej Británii, ALE prišiel čas pomôcť tým ktorí ma TERAZ potrebujú najviac – mojim rodičom. Dúfam, že neprídem neskoro, toľko tu v UK treba vybaviť, zariadiť, pobaliť…

Hrča sa mi tvorí v hrdle a slzy sa mi tlačia do očí, keď píšem tieto riadky, pretože “koleso života sa krúti”…

Ďakujem všetkým svojím stálym čitateľom a aj tým náhodným, čo sa občas pristavili a prečítali si moje spomienky. Niektorí to nevzdali aj napriek tomu, že som nereagovala v diskusii. Vážim si, že napriek mojej neskúsenosti v písaní, priemerná čítanosť presiahla viac ako 1100!

Ďakujem ešte raz. Opatrovateľka.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 Dobrodružstvá Slovenky vo Veľkej Británii.

18.03.2018

Kapitola 20. Všetko čo mám….mám oblečené alebo “Studený odchov” po anglicky”… Dnes ráno som odtiahla závesy na okne a fíííííha: Martin prišiel na bielom koni! Síce kompletne “od veci”, v nezvyčajnom čase, ALE je tu! Vyvolalo to vo mne spomienky na situáciu asi spred 10 rokov, keď tu tiež takto pripadlo snehu – nečakane… Agentúra ma posielala na dva [...]

19 Dobrodružstvá Slovenky vo Veľkej Británii.

04.03.2018

Kapitola 19. Odpálená spojka Staré Volvo nevydržalo moju jazdu a zastalo. Rovno v polovici kopca! Doreen postrehla moju frustráciu a hovorí, že ona keď jazdí do tohto kopca, tak vždy dá autu rozbeh a výjde na kopec bez problémov, nikdy nemusela zastať v polovici kopca. Sorry, ospravedlnila som sa: Toto je nová situácia pre mňa, nepoznám auto, sedím na opačnej strane v aute, [...]

18 Dobrodružstvá Slovenky vo Veľkej Británii.

26.02.2018

Kapitola 18. Prvá jazda po ľavej strane cesty I. Telefonát z agentúry: manažérka mala pre mňa nového klienta – skôr klientov, lebo to bol manželský pár. Opýtala sa, či mám záujem a moja odpoveď bola ako zvyčajne – YES of course! Thank you very much. Áno, samozrejme! Ďakujem veľmi pekne! O tento manželský pár som sa starala niekedy v prvom roku počas môjho [...]

medvede, tabuľka, Repište

Pellegrini: Mimoriadne rokovanie parlamentu k odstrelu medveďov zatiaľ nebude

28.03.2024 11:31

Zákon o možnom odstrele rizikových medveďov sa má prerokovať v skrátenom legislatívnom konaní na najbližšej riadnej schôdzi.

Francúzsko, hasiči, požiar

V Maďarsku zomrela jedna osoba pri požiari v domove dôchodcov

28.03.2024 11:17

Pravdepodobnou príčinou požiaru bolo fajčenie v posteli, vyšetrovanie však ešte prebieha.

Illinois, police

Útok nožom v Illinoise si vyžiadal štyroch mŕtvych a päť zranených

28.03.2024 10:46

Podozrivého muža policajti zadržali. Motív útoku nebol bezprostredne známy.

opatrovatelka

Som opatrovateľka, kto je viac?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 59210x
Priemerná čítanosť článkov: 2467x

Autor blogu

Kategórie