Založ si blog

Archív: január, 2018

16 Dobrodružstvá Slovenky vo Veľkej Británii.

Kapitola 16. Dva týždne v antikvariáte K môjmu ďalšiemu klientovi som vychádzala po prvý raz “z domu”. Prvý raz som nemusela všetky svoje veci ťahať so sebou iba to, čo som potrebovala na dva týždne. U tohto klienta som bola už viackrát, chodila som tam na 2-týždňovky. Striedala som sa s kolegyňou – opatrovateľkou – ktorá bola Angličanka – pani vo […]

Pokračovanie článku

15 Dobrodružstvá Slovenky vo Veľkej Británii

Kapitola 15. Moje prvé trvalé bydlisko v UK. Konečne mám svoju izbičku, útulnú, slušne vybavenú. Potriasli sme si s Grahamom ruky, dala som zálohu ako vyžadoval, privolal mi taxík a už ma nebolo…Cestou v taxíku na stanicu som preberala ešte raz všetko v mysli, ale jediné čo som cítila bola úľava! Konečne mám “kde hlavu skloniť”… Na druhý deň som zbalila […]

Pokračovanie článku

14 Dobrodružstvá Slovenky vo Veľkej Británii

Kapitola 14. Hľadanie “hniezda.” Takmer rok som bola na cestách, kufor v “nepretržitej prevádzke”. Úzkostlivo som kontrolovala stav koliesok a moje nákupy! Agentúra mala pre mňa dosť klientov – 2 týždne tu, 2 týždne tam, 4 týždne onam…Noví ľudia, nová situácia, nové mesto. Stále som bola plná energie, ALE kdesi hlboko sa začínala hlásiť únava. […]

Pokračovanie článku

13 Dobrodružstvá Slovenky vo Veľkej Británii.

Kapitola 13. Omnia mea mecum porto alebo Všetko čo mám nosím so sebou. Týždeň mi pomaly ubiehal, vychutnávala som každý deň slobody. Vstala som, kedy som ja chcela vstať. Keď som nechcela vstať, nemusela som, lebo však nikto nebol na mňa odkázaný. Nikomu som nemusela pripravovať raňajky – skôr naopak- raňajky teraz pripravoval niekto iný pre mňa! Bola […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Zadržali muža, ktorý chcel Rusom pomôcť s atentátom na Zelenského. Zbieral informácie o letisku Rzeszów

Zadržali muža, ktorý chcel Rusom pomôcť s atentátom na Zelenského. Zbieral informácie o letisku Rzeszów

18.04.2024 18:23

Zelenskyj poľské letisko používa pri cestách do zahraničia, pretože vzdušný priestor Ukrajiny je od začiatku ruskej invázie uzavretý.

opatrovatelka

Som opatrovateľka, kto je viac?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 59359x
Priemerná čítanosť článkov: 2473x

Autor blogu

Kategórie