Založ si blog

12 Dobrodružstvá Slovenky vo Veľkej Británii.

Kapitola 12.

 

Vysvetlenie

 

Si prepustená! Povedala službukonajúca manažérka do telefónu. Takú pracovníčku ako si ty v našej agentúre nepotrebujeme! Ďakujem, odpovedala som a ukončila som hovor. Nemalo význam sa hádať, argumentovať.

Bola som taká vyčerpaná z celého dňa, že jediné čo som potrebovala bol dobrý obed a oddych. Našla som si ubytovanie, zložila moje “caky paky” a vtedy všetko na mňa doľahlo! Ach bože ako hlboko som klesla! V zahraničí, sama, prepustená z práce. Ako ďalej?

Pozitívne bolo, že som mala nejaké peniažky na účte, (za 6 týždňov práce), takže návrat domov na Slovensko by bol technicky možný. Ale napriek tomu, že aj takúto možnosť som mala, nebola som pripravená na odchod. Ešte nie!

Nespala som veľmi dobre tej noci, všetko som si v hlave prehrávala znova a znova a pripravovala som si “reč” na obhajobu môjho skutku. Ráno nevyspatá, s červenými očami, ale bojovne naladená som sa vypravila do agentúry.

Manažérka keď ma videla, tak ma hneď zavolala a vľúdne mi povedala: Prepáč, že som sa ti neozvala skôr, máme pre teba nového klienta. Sánka mi “spadla”. Včera som bola prepustená, hovorím. Prepustená? Kto ťa prepustil? Službukonajúca manažérka. To prepustenie je neplatné, lebo manželka klienta ma kontaktovala pred tvojim odchodom a povedala mi, že nemá žiadne námietky proti tvojmu odchodu. Takže je všetko OK. Nie si prepustená. Potrebujem od teba písomné vyjadrenie k celej sitácii. Keď to napíšeš, tak príď ku mne. Trvalo mi dosť dlho popísať sled udalostí a čo ma viedlo k môjmu unáhlenému odchodu. Doberali si ma, keď po hodine som nemala moje vyjadrenie napísané: Píšeš román?

Konečne som to dopísala, dala manažérke a tá ma hneď oboznámila s informáciami o novom klientovi. Keďže toto moje umiestnenie začínalo až o týždeň, mala som dosť času sa zregenerovať. Potrebovala som ten týždeň na oddych ako soľ.

Dovolenková sezóna bola v plnom prúde, mala som čas viac spoznať Weymouth, trochu si nachytať bronz na pláži aj si zaplávať v mori. Moje dobrodružstvo vo Veľkej Británii ešte neskončilo – pokračuje…

 

Intermezzo alebo Návrat domov po rokoch

01.04.2018

Kapitola YX. 25.5. 2018 bude trinásť rokov keď som začala svoje veľké dobrodružstvo tu vo Veľkej Británii. Vraciam sa domov. Bol čas prísť a prišiel čas odísť… Mám stále veľa čo písať v súvislosti s mojou opatrovateľskou prácou tu vo Veľkej Británii, ALE prišiel čas pomôcť tým ktorí ma TERAZ potrebujú najviac – mojim rodičom. Dúfam, že neprídem [...]

20 Dobrodružstvá Slovenky vo Veľkej Británii.

18.03.2018

Kapitola 20. Všetko čo mám….mám oblečené alebo “Studený odchov” po anglicky”… Dnes ráno som odtiahla závesy na okne a fíííííha: Martin prišiel na bielom koni! Síce kompletne “od veci”, v nezvyčajnom čase, ALE je tu! Vyvolalo to vo mne spomienky na situáciu asi spred 10 rokov, keď tu tiež takto pripadlo snehu – nečakane… Agentúra ma posielala na dva [...]

19 Dobrodružstvá Slovenky vo Veľkej Británii.

04.03.2018

Kapitola 19. Odpálená spojka Staré Volvo nevydržalo moju jazdu a zastalo. Rovno v polovici kopca! Doreen postrehla moju frustráciu a hovorí, že ona keď jazdí do tohto kopca, tak vždy dá autu rozbeh a výjde na kopec bez problémov, nikdy nemusela zastať v polovici kopca. Sorry, ospravedlnila som sa: Toto je nová situácia pre mňa, nepoznám auto, sedím na opačnej strane v aute, [...]

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

APTOPIX Russia Belarus

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

opatrovatelka

Som opatrovateľka, kto je viac?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 59212x
Priemerná čítanosť článkov: 2467x

Autor blogu

Kategórie